17 günlük bebeğim var, karni devamlı gurul gurul ediyor, bazen sancılanıyor ve kendisini çok fazla kasıyor, dizlerini karnına kadar çekiyor, ıkınıyor ağlıyor, kabız değil. Ve ben onu böyle zorlanırken görünce çok üzüyorum. Benzer durumlar yaşayan var mı?