Bizm de var ama nikah da kan verdiğimizde söylememişlerdi hamileyken öğrendik hamileyken kanaman olursa gel iğne yapcaz kanaman olmazsa doğumdan snra iğne yapcaz dedi bnm kanamam olmadı doğumdan snra yaptk iğneyi ama çok önemli bi konu diğer gebeliklerinde de dikkat etmen gerekiyor kanaman olduğu an bekleme git hemen sen iğneyi vurulmuşsun zaten ikinci gebelik de de aklında olsun dkkat et