Raziye_artrk https://www.hizliresim.com/upload-success Reglime üç gün var 10 aydır bekliyoruz bir kez kimyasal yaşadım inşallah bu sefer öyle bişey olmazz neler yemeliyim tutunması için ne zaman kadın doğumcuma gideyim?
arirangg Raziye_artrk Fotoğraf açılmadı ama kadın doğuma 5. Haftada gidersen keseyi görürsün. Eğer riskli bir durum yoksa daha önce gitmeye gerek yok
Fatmaztrk Raziye_artrk resim görünmüyor. Bitki çayı tüketme maydonoz çok yeme ağır iş yapma yükseklere uzanma bol bol dinlen
kuzeymomsss Raziye_artrk hamile olduğumu reglime 3 gün varken bu çizgiden daha da silikken öğrenmiştim 🌸 hayırlı olsun ❤️
Aysecan0335 Avokado ye canım tutnmaaı için çok etkli diyorlar tadını sevmesen bile z.yapı ekşi ve tuzla ezip karıştır püre gibi yap o zaman gideri oluyor 😃 inşallah pozitiftir ve sağlıkla ilerler