Manian Kızlar iyi akşamlar, Şişli Türkiye hastanesinde yakın zamanda doğum yapan var mı? Doğumum yaklaştı ama odaları,hizmeti hakkında hiç bilgim yok sorabileceğim kimsemde yok 🤷♀️
Nrkzy Manian ben 2020de normal doğum yaptım doktorunuz iyiyse sorun yok benim memnun kalmadığım birkaç şey oldu odalar iyi hastane de temiz
Manian Leylaa3403 benimde aşağı yukarı o tarihlere denk gelecek sanırım normal doğum gözüküyor şu an umarım tecrübe edenler yazar
Manian Leylaa3403 inşallah iyi olursunuz hayırlı doğumlar diliyorum 😌 yazarsanız da çok güzel olur. Doktorunuz kim peki
Leylaa3403 Manian inşallah ❤️doktorum dış doktor özel kliniği var Türkiye hastanesinde doğum yaptırıyor doktorum dan çok memnunum Rıza efendi Karaca