Naaznaaz Zeynepcelik45 8+5 im 1 buçuk haftadır mide bulantısı kusma yaşıyorum. Günde 13-14 ü buluyor kusmalarım. 5 gün önce hastane de yatış verdiler serumlar iyi geldi. Doktorum prilam dr verdi ama asla bende işe yaramıyor. Doktorum 3 ayında biter dedi bakalım inşallah artık dayanamıcak hal aldı
nuurrceren Zeynepcelik45 ben de bu zamanlarıma kadar hep kustum bacım🫢 5. ayımın başlarında geçti çok şükür.. tuzlu ayran, yeşil elma, çubuk kraker bunlar iyi geliyor😇 ama az kaldı sabredin, azalır inşallah❣️
Seda020921 Zeynepcelik45 7 aylık hamileyım hala devam edıyor ilaç kulanmadan yemek yiyemiyorum malesef doktorunuza danışın
Zeynepcelik45 Naaznaaz çok kötü gerçekten dayanacak halim kalmadı prillam bende daha kötü oldu bıraktım
nuurrceren Zeynepcelik45 ben de öyleydim bacım ama geçecek lütfen sabret🥹 sen hasta değil, hamilesin çünkü.. hormonların en tavan yaptığı zamanlardasın. ondan dolayı oluyor. inşallah geçecek, kendine hep olumlu cümle kullan❣️
tubiii11 Zeynepcelik45 hayır gayet normal bende 4+6 günlük hamileyim çok migde bulantım yok ama koku hassasiyetim var