Benimde iki defa alttan bakıldı canım, tedirgindim boyle düsük yapiliyor falan diye ama doktorda bana ‘biz bebegi riske atıcak bisey yaparmiyiz, şuanda ultrasonla bebegi goremem o yuzden alttan bakmak zorundayim’ dedi ve Allah a şükür hiç bisey olmadi şuan 38 haftalık hamileyim 🙂 Bebegi gordugunde normal ultrasonla bakiyor zaten birdaha da alttan muayne olmama gerek kalmamıştı 🙂