Merhaba arkadaşlar daha önce bir dusugum oldu düşükten bir kaç ay sonra hemen ikinciye hamile kalmak istemediğim için düşünmedik ama şuan düşünüyoruz 3-4 ay oldu hala gebelik olmadı her ay heycanla bekliyorum ama hep hayal kırıklığı😞 sizce doktora gitmeli miyim neyden dolayı gebe kalma zorlaşıyor bilmiyorum benimle aynı durumda olanlar var mı acaba