Gizem0610 Haftadayım Ayağa kalktığımda ve uyurken ağrılarım oluyor gaz sancısına benzer kasıklarımda olan lavaboya gittiğimde karnımda bi baskı acı oluyor başına gelen varmı doktor kontrölüm yeni oldu herşey yolunda olduğunu söyledi ama içim rahat etmiyor
_almirasmom Gizem0610 benımde oyleydı rahımde bı agrı yatınca kalkınca agrım batıyordu resmen yogun ıdrar yolu enfeksiyon u cıktı antibiyotik kullanıyorum 1.5 haftadır gectı gıbı oldu
minnoskiz- @Gizem0610 bende de öyle 24 haftalığım ama 20.haftada da vardı içerde hep bir sızı var ozellikle ayağa kalktığımda hem sızlama hem akıntı.
Gizem0610 _almirasmom idrar yaparken yanmam yok ama bilemedim umarım geçer enfeksiyonunuz geçmiş olsun
_almirasmom Gizem0610 kuzum benımde yanmam agrım yok ama atamamıs içerde bırıkmekten ınsallah sıızn oyle deıldır 🙏
ikibaloglanannesi Şu an 26+0’ım. 20’den beri aynı durum bende de var. Daha bugün kontrol vardı doktorum normal dedi. Benim özellikle akşamları oluyor🥺.