Detaylı ultrasonda hiç bir sorun yoktu. 34+2 de bugün kontrolde bağırsakta parlaklık gördü doktorum. Tek başına birsey ifade etmiyor dedi ama aklıma takıldı. Doğum yaklaştığı için bağırsaklarda kaka birikmiş olabilir dedi. Gebelik sekeri ve hipertansiyon problemim var. Bunun için 37. Haftada Doğum randevusu verdi şunu ile alalım dedi.