-Songul Bulantım cok oldugu için dr um prilam hiçbir işe yaramaz onzyd 8mg ck bulantın oldugunda yarım tb alabilirsin dedi fakat google a giriyorum gebelikde kullanılmaz diyor.varmı başka kullanan
Sedamete -Songul 1 ay kadar kullandım canım sonra 4mg a geçtim sonra da günde 4 prilamla idare ettim şu an 27+0 ım ve hala prilam kullanıyorum
Dilara_71 Ben nerdeyse hamileligim boyunca kullandım tek bulantimi geçiren onzyd oldu doktorumda bitkiseldir hiçbir sakıncası yok demişti
Sedamete -Songul emerek canım hatta doktorum emdikten 1 saat sonra kahvaltıya başlayabilirsin öncesinde çıkartabilirsin demişti ben genelde yarım saat sonra veya bazen hiç beklemeden yemiştim bir şey olmamıştı anında etki ediyor yani