Hllak merhaba ✨ bende istanbuldan buraya evlendim ve böyle araştırarak beyhekim hastanesinde sevilay bozkurta gidiyorum. Kendisini soğuk bulan çok ama bu biraz hastalarla ilgili muhtemelen, bizim tüm görüşmelerimiz aşırı keyifli geçiyor… daha çok doğalı savunan, dürüst bir doktor biz çok seviyoruz kendisini 🤍