Annesininportakali53 Kızlar yarin görüş günümüz en son iki hafta once görmüştüm herseyimiz temizdi bir haftadır yuruyus suresini arttırdım butun evi temizledim vs. Bakalım keyfi nasıl gelmeye niyeti var mı 🤣 Sizde durumlar ne yarın kimlerin gorus günü
durumom2022 Annesininportakali53 doktor bulursam bizim de görüş günü 39+0 olacak yarın 😃benimkinin gelesi yok gibi ama sizin daha vakit var ya dursun az daha annesi
Aleynaerayy22 Annesininportakali53 haftaya salı görcemm ya daha şimdiden çok özledim sabırsızlıkla bekliyorum 🥹🥹
A_r_m_i07 Annesininportakali53 benim bugün görüş günümdü bizimde çok şükür herşeyimiz iyi elhamdülillah ☺️ 31+5 deyiz
Evremmerve19 Annesininportakali53 benim yarin görüş günüm 38+2 yürüyüş ilişki ada çayı sıcak duş evi ellerimle sildim acilmam olsun diye bakalım işe yarayacak mı çok heycanliyim 🤗
Annesininportakali53 durumom2022 yok kiz korkuyorum suni sanci çekerim diye 38 de gelsin iste shsjsj🤣
Annesininportakali53 Evremmerve19 yaaa maşallah bende 38 in içinde doğurmak istiyorum 🤭 Daha doğu 24 günümüz var tabi haftasını tamamlarsa
Evremmerve19 Annesininportakali53 bende aynı şekilde ya hayalim yarın gideyim sabah randevum doktor desinki Merve acilman var seni doğuma alıyorum kendine kendime gelin güvey oluyorum 😅😅
yabansena Annesininportakali53 ne kadar sabırsızlıkla beklersek o kadar geç geliyolar sanki 😂 geçmiyor günler 😂
Minigiminannesiyim_ Benimde yarın 37+2 uygulamaya göre 20 gün ama 10 günüm kaldı sezeryan olacam Allah nasip ederse inşallah