Hatice_aslankan Ben şuan 33. Haftadayım tahminen ne zaman gelir bebeğim sürekli farklı yorumlar geliyo ocakta olur aralığın sonu olur doktoruma sorsam mı bilemiyorum yarın kontrolümüz var bakalım 😊
Ceromommmm Hatice_aslankan normal doğm farletmiyor ansıızn genellikle geceleri başlar 😂😂benim 39+5 te doğdu kimin 40 haftayı da geçiyor
Nazendehanim Hatice_aslankan benim 40 haftam 24 Aralık’ta doluyor ,doktorum 10 aralıktan sonra bekleyeceğiz artık ama yeni yıla kalmayacak dedi . Ben sordum öyle konuştuk sen de sor bazı detayları atlayabiliyorlar
_edakrsu22 Hatice_aslankan benim tam 40 hafta 1 Ocak gözüküyor ama doktor 10 Aralık’tan sonra hazırlıkli ol dedi 37.38 den sonra gelebilir dedi
Ayse3324 Canım bildiğim kadarıyla normal doğum bebek ne zaman gelirse o zaman olur 42 ye kadar bekleyip gelmeyeni de gördüm 36-37 de doğumu başlayanı da çok belirsiz bi durum
Hatice_aslankan _edakrsu22 yakın doğumlarımız o zaman offf ben çok heyecanlıyım her şeyi hazır kuzumun çok şükür sabızlıkla bekliyoruz onu
hunilimom Hatice_aslankan son adet tarihine 7 gün ekle 3 ay geri çikinca tahmini doğum tarihi belli oluyor normal saglikli bir gebelik 42 haftadır ama burda doktorlar Maksimum 41 e kadar bekleniyor bende ilk bebegimi 41 de doğurdum
momqq Bizimde 39+0 da olmuştu bizde hiç dogmicak gbi dusunuyoduk gelmeye niyetin yokk heralde diodum konusyodum sürekli ansızın gece sancisiyla ertesi gune doğum olmuştu sende biraz dürt belki aklına gelir ordan çıkmak 😁😁
Merve201119 Hatice_aslankan Bebis ne zaman isterse o zaman gelir canım benim ilk oğlum 35 haftada kendi sancim ve suyumla geldi ikinci oğlumda 36 da aynı sekil şuan 3 cu bebeğime hamileyim 37 oldum gelesi yok acilmam bile yok yani tamamen bebege bagli
EAK Hatice_aslankan 41+ lara kadar beklenir eğer suyu ve gelişimi normalse. Benim doktorum anne karnında bir gün dünyadaki 10güne bedeldir derdi. İnşallah sağlıkla gelsin. Doktora sorarsan son adete gire bir ay verir ama tarih vermez