Merhabalar 2 düşük sonrası 2 de dış gebelik yaşadım ikisinde de sorunlar büyüdü ve 2 tupum de alındı. Tek çare tup bebek diyor doktor ama benim rahimde bebek durmuyor ya kese oluşmuyor oluştuğunda da aynı gün düşük yapıyorum tup bebek yaptığımızda da bebeğin tutunamamasi düşmesi sorunundan korkuyorum bu durumu yaşayıp da sağlıklı gebelik yaşayan var mı acaba tup bebek de şansımız nasıl oluyor