Konya da 15 temmuzda yeni doğum yapan var mı tecrübelerini paylaşabilir misiniz
Yapmadım ama ilgililer diye biliyorum babam orda personel Ordan az çok biliyorum
Bende orda doğum yapmayı düşünüyorum 39; haftaligim