Merhaba güzel anneler 💐 20 gün önce normal doğum yaptım ve size bir konuda tecrübemi aktarmak istedim. Hamileyken yüzümde kırmızı kırmızı lekeler oluşmuştu bir türlü geçmiyordu ister istemez çok üzülmüştüm. Doğumdan sonra geçer diyenlere hiç inanmıyordum, meğerse doğruymuş 🙃 doğumdan birkaç gün sonra lekelerim azalmaya başladı ve şu an cildim bebek gibi 👍 yani demem o ki hamilelikte oluşan bazı tat kaçırıcı görüntüleri kafanıza takmayın , cidden hepsi geçiyormuş 😇💜