prensannesii_ şimdiki hamileliyimde de doktor sağda demişdi. Cinsiyyeti bakalım ne olucak. Bide böyle birşey var. Öyle kadinlar var ki borusunun birini aldirmak zorunda kaliyo. Şimdi sizde de boru deniyomu yoksa başka bir ismi varmi bilmiyorum. Sağ sol yumurtalarin çıktıöı boru. Yani demem o ki tek borusu olub hem erkek, hem de kiz doğuran var yani. Sağ ve sol cinsiyyeti doğru olmuş olsaydi neden tek boruyla farkli cinsiyyetli çocuk olsunki:)