Naznaz123 bitki kaynatıp içmek rahim kasılması yapar. Kızılcık kaynatıp içmek de bir nebze bitki çayı gibi oluyor her ne kadar meyve suyu gibi olsa da. Yani iç desek rahat edip içecek misin? Zararı olduğu içşn yardım etmeye cevap vermeye çalışıyorum. Madem cevap beğenmiyorsun o zaman iç. Şifa olsun kolay gelsin ne diyebilirim ki?? Kötülüğünüz için bir şey demiyorum. Gebeliği ne sanıyorsunuz bilmiyorum ama farklı göstermek gibi bir amacım yok. Doktorlarımdan duyduğum şeylerle yorum yapıyorum. Yaşadığınız şeyi de en çok yaşayanlardan biriyim. Sizin için basit biseyse ne isterseniz için yapacak bisey yok