limoncicegim2 Güzel annişler ve adayları göbeğim çok kaşınıyor tatlı tatlı çatlak önleyici olarak kullandığınız kremlerniz serumlarınız falan var mı ne kullanıyorsunuz
CmreKsidar limoncicegim2 bende bio-oil aldım yorumları falan çok iyiydi daha yeni sürmeye başladım insallah etki eder.