Ben anestezili oldum direk uyudum ve uyandığımda hiç bişey hatrlmaıyordum ağrım da olmadı ben de aşırı tırsak biriyimdir ödüm kopar bu tür ameliyat v.s. olaylarından o yüzden anestezisiz aklımızdan bile geçmedi direk özelde gittim çektirdm. Zaten 2 tane kürtajdan dolayı travmalarm vardı bide anestezisiz çekilip onun travmasıyla uğraşamazdım , ayılırken çok duygusal olmuştum benimde bebeğim olucakmı diye ağlamışım ordaki kızlar yüzümü seviyorlardı kendime geldiğimde tabiki olcak v.s diye