Çok şükür 5+6’da kesemi gördüm. 🥰🥰 doktor bebeğin oluşumu var pıt pıt bir şeylerde atıyor dedii😊 1 hafta sonra inşallah kalp atışını duyacağız.. allahım isteyen dileyen bu yolda gözyaşı döküp emek sarfeden herkese nasip etsin. Kimsenin kucağını boş bırakmasın Rabbim😊😊🥰