Dün gece kedime parazit damlası damlattı eşim ensesine, 3 saat sonra falan ben unutup kedimi öptüm yanaklarını kafasını 2 3 kere ve çok tüylü kedim o ilaç bana geçmiş olabilir mi bebeğe zarar vermesinden aşırı korkuyorum gece uyuyamadım bugünde doktoruma ulaşamıyorum sonuçta damla insana zarar verebilecek bir şey daha öncede başıma gelmedi çok endişeliyim bebeğime geçer mi bi şekilde 😭