Kucuk_melegim Kizlar tüp bebek tedavisinde eşinden kan alıyorlar ya o ara kan uyuşmazliğina da bakiliyor mu? Yurt dışında boyle bir olay yok çünkü ama aklima takildi aceba tedaviden önce aldıkları kanla bakiyolarmi diye
Gamzeygc Kucuk_melegim benim tüp bebek Türkiye de yaptırdım ama eşimden kan almadılar.. Ama bildigim kadarıyla anne negatif baba pozitifse kan uyuşmazlıgından igne yapılıyor hamilelikte.. Ben negatifim ama eşim de negatif o yüzden kan uyuşmazlıgı yoktur dediler..
Gamzeygc Kucuk_melegim evet anne negatif oldugunda zaten problemmiş.. Ama bunun da çözümü var hamilelik de igne yapıyorlar anneye merak etmeyin.. Benim ilk hamileligim de eşim kan degerini bilmedigi için bana her ihtimale karşı igne yapmışlardı negatif oldugum için..
Gamzeygc Kucuk_melegim sizin negatif eşiniz pozitif ise bebek de Rh uyuşmazlığı riski var.Hamileliginiz de sizden kan alıyorlar ve pozitif cıkarsa bebeginizle kan uyuşmazlıgı oldugu anlaşılıyor ve igne yapıyorlar size..
Kucuk_melegim Gamzeygc işte yurt dışında boyle birsey yok yapmiyorlar o iğneyi bunu doktoruma bi sorucam aklıma takıldı çünkü
Gamzeygc Kucuk_melegim Ben İsviçre de yaşıyorum ve yapmışlardı ilk hamileligim de.. Siz doktorunuza bir söyleyin yapmaları lazım.. Yurt dışında bir seyi siz söylemeden akıl edemiyolar genelde 🤦🏻♀️
Kucuk_melegim Gamzeygc bi sorucam bakalım bu ikili taramayi ben red etmiştim istemiyorum diye aceba ozamanmi yapicaklardi ki ama yine sadece benden kan alicaklardi eşim yokdu sonuçta yanimda