Son 4 derken..14 kasıma almıştık günümüzü ilk başta ama annemin iş yerinden izin alamamasıyla daha doğrusu aldığı iznin geri alınmasıyla değişti herşey ve cumartesi sabah 7 de yatışım olacak 🥲🥰 zaten ilk başta doktorum Cumartesi ye gün vermişti ama annem izin verildiğini sandığı için pazartesini istemiştik biz gıcık patronu vazgeçti son dakka golü attı🥲🤦🏼♀️