Semanurk Bussssra sondayı kastettin sanıyorum. Benim uyuştuktan sonra takmışlardı hissetmedim. Uyuşukluk geçmeden de çıkarmışlardı
HilalEyce Bussssra Uyuşma başlayınca taktılar hiç hissetmedim Çıkarırken derin bir nefes almamı söyleyediler yine ağrı acı hissetmedim
seyma9188 Bebekdelisi Sezeryanda tam baygınlık hali isteğe bağlı mı acaba genelde lokal anestezi yapılıyor ya
Deletedmom_1003 Uyuşturulmadan devlet hastanesinde takıldı hissettim enfeksiyonum olduğu için canım yanıyordu
seyma9188 Bebekdelisi Benim doğumum nasıl olacak henüz belli değil ama sezeryan derse lokal olmaktan korkuyorum.Genel anestezi sonrası ayılmak zor olmadı mı bebeği emzirmek açısından
minik_koala_ve_annesi Bussssra takilirken hissetmedim ben spinal sezeryan olmustum cikarirken hafif kucuk bir aci oluyor ama ben sondadan sonra 3 4 gun kucuk abdestte cok zorlandim galiba tahris etti diye dusundum cok canim aciyordu lavaboya gitmek bile istemiyordum bu sebepten tabii herkeste olacak diye bir durum yok ben kendi tecrubemi paylasiyorum😇
Rapunzel3846 Canım bana bayıltma filan olmadan takıldı acımadı, çıkarırken biraz acıdı ama dayanılmicak bi şe deil.. korkmana gerek yok Allahın izniyle
Bebekdelisi seyma9188 tok cnaım aksıne ayılma odasında hemen ayıldım ıyımı dıye sordum bbeegımı senı beklıyor annesı dedıler odaya geldım hemen getırıp yastık üzerinden göğsüme verdiler