mzey Bugün 37.haftaya girdik. İlk defa hissediyorum belimde bir ağrı var yürütmüyor. Bacağıma vuruyor uyusturdu baya. Ama sadece sol tarafımda. Ve kasik ağrım falan yok hiç. Neden olur? Doğum belirtisi olabilir mi
egeninincisii mzey Benim de 38’in sonlarında olmuştu bacak ağrım. Kasıktan giren bi ağrı sadece sol taraftaydı. 2 gün sonra doğurdum.
cimcimemmmm mzey dogumun yakin demektir canim arada sanci da yapar beldeki o agri bacağını da atamaz hale gelirsin