bynkimbilir 11+ 2 haftalık hamileyim.Adet sancisi gibi hafif bir sancım var ayaklarimda adet dönemimde hissettiğim halsizlik var.Normal mi ? Bu durumu yaşayanlar var mı?
MeltemEA bynkimbilir merhaba ilk haftalarımda benimde çok regl ağrısı gibi ağrım oldu her an kanamam başlıcak gibi hissediyordum.Doktoruma sormuştum karın ve rahim büyüdüğü için olabilir kanama olmadığı sürece sorun değil demişti.Şuan 18+5 im hala ara ara olabiliyor kasık ağrısı .