Sevimacar Ya kızlarr bugün beta verdim tekrar kese görünmeyince sonuç 691.2 çıktı sizce nasıl 3 önceki sonuçlar aşağıda e nabızda göründüğü gibi artış nasıl sizce bilenler cevaplayabilir mi ?❣️
nevzatbaskomser Sevimacar Aynı yerde mi yaptırdınız testi. 3 günde 2 katından fazla artması gerektiğini söylüyor doktorlar. Ben emin olamadım normal de olabilir olmaya da bilir
Sinem94 Sevimacar az artmiş sanki 800 lerde olması gerekiyordu kese görünmesi için en az 1500 olması gerekiyor
Rapunzelinanasi Sevimacar 7 kasımda verdiyseniz artış biraz az gibi ama doktorunuz daha iyi bilir tabi 🙏🏻
sedamom00 Bnce iyi artmış kese ve bebek beta ile olmaz 6 haftalıkken kese küçük olur 7 haftalıkken net belli olur benim beta 6 bin di kesem küçücük tü 7 haftalıkken net gördük ve duyduk
Sevimacar sedamom00 Doktor artış güzel dedi ama ben yinede içim rahat etmedi az değil mi dedim gelince bakalım işte dedi
nevzatbaskomser Sevimacar Farklı laboratuvarda sonuçlar değişik çıkıyor. Aynı yerde yaptırdığınız sonuçlari karşılaştırın. Belki değerler normaldir. Aynı yerin değerlendirmesi lazım
tubiii11 Sevimacar anladım beta normal artışta benim ki de 634 dü dün yaptırdığımda daha küçük olduğu için gözükmemiştir
tubiii11 Sevimacar pazartesi öğleden sonra verdim 328 di dün sabah verdim 634 aile hekimi artış güzel dedi
Sevimacar tubiii11 benim ilk regl 2 gün gecikti 85 çıktı sonra sonra 3 önce verdim akşam 8 gibi 461 çıktı bugün de sabah verdim tekrar 691 dedi bana da artış gayet güzel dedi ama içim rahat değil sanki hani 800 falan olsaydı rahat olacaktım
nevzatbaskomser tubiii11 Kaç haftalık gebeliğiniz. Ben dün sabah verdim 375 çıktı. Yarın sabah yine vericem
Nursaygi Sevimacar Belki geç döllenmede olabilir kötü düşünmeyin iki günde bir kan verin artışa bakın derim