16 haftalık hamileyim doktorum decavit vitamin ilacı verdi.5 gün oldu ilaca başlayalı. Dışkımın rengi sürekli siyah. Reçetesinde bunun olabileceği yazıyor içindeki demirden kaynaklı. Bu durum ne kadar sürer? Bir de bazen karın ağrısı ve baş ağrım oluyor çok şiddetli değil ama biraz rahatsız etti beni. Bu şikayetleri yaşayan varsa cevaplarsa çok sevinirim.