Meryem1710 ayy valla o sanciyi bir gün cekmekmi canı çıkar insanın 😩 çok şükür ikincide hemen doğdu sancım çok oldu ama uzun süre çekmedim en azından 20 dakika önce falan bakmislardi 4 5 di ben aşırı sancilandim bağırıyorum resmen bı bakayım dedi 8 9 cm olmuş bı anda hadi koş doğum haneye gidiyoruz doguruuorsun sakın ikanma dedi şaşırdım birden hemen beklemiyordum doğum haneye gittim hadi ikin 3 5 kere ikindim doğdu bebişim.cok şükür. İlk doğumda pamdemiydi bide maske ile doğum yaptım nefes alamıyorum bir yandan maskeyi çıkartma diyorlar zor olmuştu oyuzden