Kizlar 6haftalik hamileyim. Saglik ocagi 7 8 haftayi bekle dedi. Ozele gidecegim ilk kontrol icin bulamadim devletten. Neyse iste kese gorunmez kalp duyulmaz belki diye yine 7 8 haftayi bekleyelim dedi gitmek icin. Bende daha oraya gitmedigim icin kendi aileme soyleyemedim. Kiz kardesim sanki anladi gibi yuzun degismis diyo soluksun diyo bilmem ney. Napsam bilemedim kesinlesmeden soylemeyim dedim ama simdi cok utaniyorum yaa nasi solicem 😄😄😄😄