Gamzekeser Kızlar selam geçen ay klomen ve çatlatma iğnesi oldum ama tutmadı regl oldum. Bugün tekrar kontrole gittim doktor gonalf f verdi 5 gün boyunca kullanıcam. Bu iğneyi kullanan var mı
_Hill_ Gamzekeser ben kullandım canım 1 defa aşılama oldum.Göbekten vuruyorsun klomenden daha etkili ve hızlı şekilde büyüyor yumurtaların.Ama benim tutmadı tutan çok var.Denemekte fayda var diye düşünüyorum.Bide bende aşırı kasık ağrısı yapmıştı doktora sorduğumda yumurtaların hızlı büyüdüğü için oluyor korkma demişti
minigiminannesi03 Gamzekeser gonalf güzel klomenden daha etkili tüp bebek yapmıştım.tutmadi hemen arkasında hamile olduğumu öğrendim kendiliğinden adet olduktan sonra doktorum şaşırmıştı
Mucizemses Gamzekeser canım merhaba klomen kullandıktan sonra adette gecikmen oldu mu yoksa gününde oldun mu
Gamzekeser _Hill_ ben aşılama olmıcam sadece iğneyi verdi ama iğne aşırı acıttı çatlatma iğnesi böyle değildi yarım saat geçmedi resmen sizde de olmuş muydu
_Hill_ Gamzekeser yok canım olmadı.iğneyi batırdıktan sonra yavaş yavaş enjekte et belki hızlı ettiysen o acıtmıştır.ucu çatlatma iğnesiyle aynı zaten acıtmaması lazım aslında
_Hill_ Gamzekeser aynen ben hep kendim yaptım doktorum göstermişti eşimede yaptırmadım çekinmiyorum ben iğneden
Ask12 Şuan bende o süreçteyim 5 gün kullan gel demişti doktora gittk sağda 8.5mm solda birtane 8.5 birtanede 10.5 olmul iğneye devam dedi pazartesi tekrar gitçez ogün büyük ihtimal çatlatma iğnesi veririm dedi 💕
minigiminannesi03 Gamzekeser valla ben artık oluruna bıraktım 15 haftalık dogum yapınca artık bisey düşünmüyorum olacağı varda hersey oluyor
Ask12 Gamzekeser atnen ilk günler bişi demiyor şimdi yumurtaların tepki vermiş mi ona bakcak inşallah güzel haberler veririz burda🙏
Gamzekeser Ask12 yok bi sıkıntım yok aslında ocaktan beri çocuk düşünüyoruz ilk ay klomen kullandım etkisi olmadığı için doktorum bu tedaviye geçmek istedi
Gamzekeser Mucizemses merhaba evet oldu iğnenin 14. Gününde değil 18.gününde adet oldum battan da 2 gün geçmiş oldu
Gamzekeser Ask12 merhaba bu ay gonal f kullandım 5 gün dün kontrole gittim 13 mm olmuş yumurtalar cuma tekrar gidicem çatlatma iğnesi vuracak