Fatma0005 Kızlar 37+2 son 19gün kaldı ve çok heyecanlıyım ne zaman geleceğini çok merak ediyorum kızımın. Sağlıkla gelsinde zamanı önemli değil tabii 🙏💕 10 gündür de kontrole gitmedim biraz geciktirdik yarın gidicem inşallah sıkıntı yoktur. 3 gün geçti kontrolüm yine de rahatsızlık hissediyorum geçti diye.
Minnakelifim03 Fatma0005 Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nadip etsin insaaallah. Bizde 30 haftalık olduk kızımız olucak insaallah 😊💕🎀
Hayalll Fatma0005 benim de son 20 prensesime kavuşmaya 🤗🤗 salı kontrulumuz var nstmiz var yine bakalım sancılar ne durumda :) açılma var mı bu sefer :)
Melisct94 Bizde 33+4 olduk 👼🏻 45 güncük kaldı. Sağ salim yavrularımızı kucaklarımıza alırız inşallah. 🙏🏻