alyabebek23 22+4 haftalığım dişim apse yaptı ve çürük çekilmesi gerekiyor doktor antibiyotik verdi ama hiç bir etkisi faydası yok 2 gündür agrıdan ölcem hiç birşey yiyip içemiyorummm😢😢ne yapabilirim kızlar
Emir_2017 Karanfil yağı damlat canım baya rahatlatıyor bende. 2 haftadır çekiyorum 29 haftaligim onu kullanınca kesildi ağrı baya.
Merveiltr Cok geçmiş olsun 😕 karanfillide koyabilirsin dişinle bastır ben hep öyle atlatıyorum zeytinde dediler ama hiç denemedim