sedamom00 korkmayın. Ne eşim, ne aileden biri vardı yanımda tek başıma geçirdim lohusalığı. (Eşim görevdeydi, diğerleri müsait değildi) gece gündüz tektim. Hiç öyle lohusa kadın tek kalamaz, korkuturlar vs gibi şeyler düşünmedim. Kızıma odaklandım ve geçti gitti. Hiçbir şey de olmadı. Etraftan gelen “lohusa tek kalamaz, lohusa…” diye uzayıp giden cümleleri kafanıza takıp kendinizi strese sokmayın. Evet lohusa depresyonu çok kötü ama şimdiden bunu düşünür, ya girersem derseniz olmayacağı varsa da olursunuz. Bunu kendinize yapmayın 🙏🏻