Kızlar 38+4 üz yarın nasipse sezeryan olacağım dualarınızı eksik etmeyin kendimi pek iyi hissetmiyorum korkuyorum bir çocuğum daha var aklım onda sürekli yıkıyayım bugün elbiselerini düzenleyeyim yarına sevdiği yemeği yapayım sabahtan ben olmazsam yememezlik yapmasın diyorum ah kalbim 😔🙏 annelik çok kutsal lütfen çok dua edin olur mu sağ Salim kavuşalım inşallah 🙏 çok duygusalım sabahtan beri bu gece muhtemelen uyuyamam 😔