Merveiltr benim doktorum daha önce doğan hastanesinde çalışıyordu sonra kendisine klinik açtı eve yakın olduğu için hem de memnun olduğum için devam ediyorum kendisi çok tatlı bayan ilğili iyi bi doktor ilk günden itibaren normal doğum diyor başka bişey demiyor yeri Beşyol metrobüs durağının orda torkam E5 te ismi Yasemin Ağralı tavsiye ederim 🌺