Arkadaşlar dün hamilelik için kan testi verdim.Farklı değer ve hastalıkları tespit etmek için de doktor tahlil yaptı .E nabız üzerinden öğrendim sonuçları ,hamileyim :) sadece şeker ve üre 3 değer yüksek ,folik az düşük çıkmış .Kimse beni aramadı acaba tekrar gitmem gerekir mi ? Kese görmek için kadın doğuma gideceğim ,orda tahlili söylesem eksik fazla olanlara yönelik bana ilaç verirler mi ?