Susamuruuu Eskiden labimden sonuclara bakılırdı şimdi e nabızda cıkıyomş labimde olunca 5 saat sonra görünüyodu e nabızda dahamı geç görünüyor bilgisi olan varmı?
themom_ Susamuruuu ben de geçen aynı durumu yaşadım aile hekimi açıp görmediği sürece benim e nabızıma düşmedi, ertesi gün akşam gördüm anca.. sinir bozucu
Bebisss12 tubiii11 tam olarak nerden görünüyor link ekleyebilir misiniz bende dün kan vermiştim e nabızdan göremiyorum
tubiii11 Bebisss12 yaşadığınız ilin örneğin Ankara halk sağlığı kan sonucu yazınca çıkıyor ben Ankara’da yaşıyorum onun linkini biliyorum sadece.
Susamuruuu Bebisss12 bahsettği labim. İstanbuldaki ismi labim o başka şehirde oldğu içn halk sağlğı die geçio
tubiii11 Bebisss12 evet barkod istiyor aile hekimine ulaşabilirsen ondan alabilirsin yada yarın gidip doktordan öğrenebilirsin