Bdncrr bence doktorunuzu değişin şimdiden sizi korkutmasi hiç hoş degil. Ve ilk gebeliginiz yani , rahat olun stres yapmayın siz bı annesiniz güçlüsünüz doguramam diye düşünmeyin yani. Allah her kadına bu kuvveti gücü vermiş elhamdülillah. Ve ultrasonda fazla çıkıyor kiloları emin ol şişlik oluyor çünkü. Evet kedim var bu arada :)