Kızlar bundan 1 hafta önce vajinamda hafif şişkinlik hissettim herkes gebelikte normal vs dedi dün gece şişlik ağrımaya başladı ve şişliğim daha da artmış resmen yürürken bile çok zorlanıyorum canım yanıyor neden olmuş olabilir veya başına gelen var mı