Her nekadar düşünmemeye çalışsak da olmuyor bunu en iyi çocuk bekleyenler bilir , düşünmesek bile bat gününü dört gözle bekliyoruz ve bugün kasıklarım ağrıyor adet olucam galiba bu ay da yattık önümüzdeki ayın sonuna kadar uygulamaya girmeyi düşünmüyorum , birde bakmışız ki yeni yıl bize sürprizlerle gelir ❣️