bkts minikbezelyemmm hicbir hazirlik yapmaniza gerek yok, sadece sonrasinda bir kac gun kendinize dikkat etmeniz gerekli cok fazla ayakta kalmamaya ozen gosterin
Sabihanur1 minikbezelyemmm banada amniyosentez dediler ama 1 yaşında bebeğim var sonrasında dinlenmek gerekir diye yaptıramadım hemde risklerinden dolayı.özel değilse neden yaptırıyosunuz.beni ayrıntılıda bazı sorunlar çıktı getak dna yaptrdım inşallah sonuclarımız güzel çıkar🤲🤲
ayferaln minikbezelyemmm ben geçen ay yaptırdım bana hafif kahvaltı yapıp gelin ve tatlı şeyler tüketmeyin denmişti. İşlemde beş dakika sürdü 5 6 saatte gözlem altında tuttular en son ultrason da bebeğin sıvısına ve kalp atışına bakıp ilaç yazdılar antibiyotik ile parol
minikbezelyemmm Sabihanur1 inşallah güzel çıkar hepimizin canım toksoplzma geçirmiş olma ihtimalim var ilk üç ayda bebeğe geçti mi enfeksiyon diye öğrenmek için
Sabihanur1 minikbezelyemmm neden böyle bişeyden şüphelendiler normalde bütüm gebelere toksoplazma testi yapıyorlar 2. Ayda falan sizdemi çıktı?benim durum daha farklı 22 haftalığım bebek de genetik nir hastalık varmı diye bakıcaklardı.koldan alınan kanlada bakılıyor fetal dna bu işlemin adı
Ela-mina Bugün doktora gıttım amnıyosentez 16. Haftada göbekten bir iğne yaparak yapılıyormuş bebeğin amniyon sıvısından alıyorlarmış Normal kola vurulan iğne gibi hissedersin dedi.
ayferaln minikbezelyemmm devlette yaptırdım ön sonuç bir hafta sonra aldım ayrıntılı için bir ay sonra gelin dediler haftaya alacağım