aleynakt Merhaba 37+5 haftalığım. İnanılmaz kaburga ve bel ağrısı yaşıyorum. Yaşam belirtisi zor veriyorum. Bu ağrıyla kaç kere doğurmuştum. 🥲 ne yatılıyor ne oturuluyor nede ayakta duruluyor. Benim gibi olan var mı ???? 😭😭