Eymenim26 canım ben tuğba yuvanç a gidiyorum hastasına göre değişiyo galiba bakması doktor iyi mi değil mi karar veremedim ama en son 23 haftalıkken baktı bebeğe 2 kez sonuç göstermek için gittim ilgilenmedi adam akıllı kansızlığım vardı hemde baya düşüktü yükselmezse hastanede takviye yapıcam dedi sonra kan verdim bi daha yükselmiş mi diye hiç yükselmemiş ilacını içmemişsin diyo ilacını içmemişsin ne demektir ya hiç takviye falan da vermedi ilgilenmedi 27 haftalık oldum randevu alamadım sonuç gösterdim gene sonra söyledim en son 23 haftalıkken bebeğe bakmıştınız diye bi de gebelik şekeri çıkmıştı bende bebeğin durumu nasıl suyu nasıl hiç bilmiyodum bakıcam ama bu ilk ve son olsun dedi sırf şeker çıkmış diye bakıcam dedi randevusuz bakmıyorum 32 haftadan sonra bakıyorum dedi istemeye istemeye baktı full bişeyler söyledi hep,,, eşi nasıl bilmiyorum ama devlet hastanelerin doktorlarında iş yok mecbur kalıyoruz gidiyoruz sonra böyle muamelelere katlanmak zorunda kalıyoruz işte bebeklerimiz Rabbimize emanet artık napalım