Merhaba kızlar, 19+6 haftalık gebeyim. Bu sıra annemlerde kalıyorum eşim şehir dışında. Kendi yatağımızda yattığımda bu kadar olmuyordu. Burada yattığımdan beri gece uyuyamıyorum kalçamdan bacaklarıma kadar ağrıyor her yerim. Gebe kalmadan önce de annemlerde kaldığımızda hep bu yatakta yatıyorduk (bekarken yattığım yatak zaten) hiç ağrı falan olmazdı. Gebe olduğumdan beri böyle, sizib de ağrıyor mu, ne çözüm buldunuz? Hiç uyutmuyor beni 😞