Merhaba;
bugün benim adet günüm ama adet olamadım
sabah lavobada peçeteye ufak leke geldi sonra iş yerine geldim uzun bir süre bir leke bişey gelmedi
şimdi yine baktığımda peçeteyle sildiğimde ufak lekelenme geldi yine
sebebi nedir
adet başlangıcımı
yerleşme kanamasımı çözemedim…