Laliinnvanilya Kızlar yaptıran var mı nasıl sonuçlar aldınız yanılma payı olabiliyormuş heralde ne gibi yol izlediniz sonrasında?
Efeibo_7983 Laliinnvanilya ben geçen hafta yaptırmıştım az önce sonucu aldım ve riskli çıkmış doktorla randevu oluşturduk bakalım ne diyecek
yagmur50 Laliinnvanilya benim doktorum kendi istedi direkt yaptırdım bütün sonuç aldım temiz çıktı çok şükür yaptırmanızı tavsiye ederim aklınızda soru işareti kalmasın her koşulda zaten Rabbimin mucizesi 🙏🏻
323832 Laliinnvanilya yas riskim sınırda çıktı hic te kafaya takmıyorum doktor fetal dna amniyosentez onerdi hayir dedim bilgisayar ortaminda guvenirligi tam olmayan teste ne kadar inanabilirim allaha emanet
Laliinnvanilya Efeibo_7983 hayırlısı canım inşallah ferah tut kalbini yanılmayı payı da varmış öyledir inşallah🤲
Laliinnvanilya Allahım korusun evlatlarımızı sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin eksiksiz noksansız eli ayağı düzgün asası tekbir kalbi imanlı dili kuranlı gül yüzlü hayırlı evlatlar nasip etsin amiiinn🤲🤲
Mzgnormann Laliinnvanilya ben yaptırdım bugün eşim sonucuna bakmaya gitti temizdi çok şükür 3lü test yapmam Oyüzden
motherisbackk Hulyasezer doktorum test çok iyi dedi sorun yok dedi ultrasondada ense kalınlığı iyiydi burun kemiği de vardı