Kose-g Adet döngüm 26 bazen 28 olmam gereken gün 5 Kasımdı ve 5 gün gecikmem var olmadım sizce test yapmalımıyım
Nursaygi Kose-g Kız yap tabi beklemen hata 😄 Ayy nasıl dayanıyosun test yapmadan hele ben adet günüm yaklaşsında test yapsam diye bekliyodum adete 3 gün varken test yaptım çok silik ikinci çizgiyle öğrendim adet tarihinden 3 gün sonrada kan vermiştim 😂
Kose-g Nursaygi haklısın evet ama hep hüsran o yüzden yapmadım ama dayanamadım geldim şimdi hastaneye 😊
Nursaygi Kose-g Benimde ilk gebeliğim düştüktü evet insan test yapmaya korkuyor ama merakta etmiyor değil. ☺️
femme Kose-g kız dun bende oyleydım sabah yaptım 2 cızgı ccıktı daha kan vermedım korkuyorum hala adet olucam dıye dusunuyorum ama senın baya gecmış
Esma-99 Kose-g hayırlııı olsun inşallah yavrularımız güzelce büyürler çok sevindim darısı herkesin başına inşallah