shine24 23.haftadayım birkaç gün önce baş ağrım başladı.Gündüzleri yok ama akşama doğru çok ağrıyor, tansiyonuma bakıyorum düşük.Ne yaparsam yükseltemiyorum zaten.Sizde de oluyor mu bu dönemlerde baş ağrısı? Tehlikeli mi acaba
Elifffbay shine24 bende öyleydim gece uyuyamıyordum hatta. Bir yer de birşey okudum işte kansızlıktan demir eksikliğinden vs olabilir diye görünce hemen doktorun verdiği ama kullanmadığım kan ilacı ve kalsiyum ilacına devam ettim geçti şükür.
MaviDeranHazal shine24 geçmiş olsun 🙏 benim ilk üç buçuk ay neredeyse her günüm baş ağrısıyla geçti hayat zehir oluyor valla ilaç da kullanamıyoruz parol dışında. Tuzlu ayran yapıyordum biraz olsa ferahlık geliyordu ama hormonlarla alakalı baş ağrısı olduğunu biliyorum, düşük tansiyonun yanı sıra.
3prens1prensesmom shine24 tansiyon dusuklugunden dolayi agriyor hatta tansiyon dengrlenmedigi surecede gecmiyor bende aylardir yasiyorum bunu cuma gunu sezeryan tarihimiz belli oldu 1 haftadir cektigim agriyi bi ben bilirim bi allah bilir stres mi yaptim panik mi oldum anlamiyorum en son kafami duvarlara vuracaktim . Tuzluda fazla tuketmek istemiyorum odem yapmasin diye arada tuzlu ayran icip dengeliyorum tansiyonumu bugun agrim yok cok sukur yarin kavusucaz insallah bebegimle bu dertler son bulsun🙏🏻